Jumaat, 30 September 2011

Ribut Taman Syahbandar Terengganu

Ribut Taman Syahbandar Terengganu Darul Amno.27 September 2011.





mungkinkah disebabkan tempias Taufan Nesat yang melanda Filipina?
atau mungkinkah ini sebabnya?

pentas tarian,pertunjukan berlantaikan papan tanda Maulidur Rasul.

nota kaki : Alhamdulillah kebanyakan tempat di Malaysia selamat dari Taufan Nesat,ini semua berkat doa pemimpin kita Dato Seri Najib Tun Razak.hanya doa pemimpin agong,yang paling mustajab.puiiih!

Khamis, 29 September 2011

Undilah

bukan Jamal Ubaidillah tetapi Undilah.
Undilah untuk Malaysia.
Undilah untuk anak cucu kalian.


karya Pete Teo.ada Tunku Razleigh Hamzah,Izah Anwar,Afdlin Shauki dan acik acik yang gua sendiri tak tahu nama.

nota kaki : video ini kena HARAM.biasalah kerja koncu koncu ayah Jib.dia tak nampak mungkin semua kritiria 1Malaysia,mungkin tak nampak jugak Tunku Razaleigh.

Rabu, 28 September 2011

Theyab Awana


Innalillah hi wainna ilai hiroji'un.semoga tenang bersemadi di sana bersama orang beriman Theyab Awana.

nota kaki : saudara ini pernah memikat hati seluruh peminat bola satu masa dahulu.beliau meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya ketika pulang dari latihan.

Isnin, 26 September 2011

Yuri Boyka

entah pesen apa gua buka komputer dalam perpustakaan kolej,semua penuh dengan gambar brader kental ni jadi wallpaper


mula mula nak terkeluar juga perkataan bangang,tapi bila dipikir pikir balik ini adalah langkah pertama dan langkah baik oleh orang Melayu untuk melahirkan penggodam.baru boleh lawan Yahudi.

nota kaki : pihak kolej,ini semua kerja budak budak sukan.gua nampak dengan mata gua sendiri.kahkah

Ahad, 25 September 2011

UiTM


Universiti Teknologi Mara (UiTM) untuk Bumiputera,
bantu Bumiputera,
soalan final jangan nak kejam sangat sampai bebudak nak menangis.

Susah soalan final,
ulang kertas yang sama,
lambat grade,
kesian Bumiputera.

nota kaki : gua hafal Abraham Maslow Hierarchy,Ivan Pavlov Theory,Piaget Theory,The Big Five Theory (OCEAN).satu benda pun tak keluar,yang keluar hanyalah makian!

Sabtu, 24 September 2011

Raul Mireles


gua dah cakap nak tiru gua,kena main Mecester,jangan pakai tatoo.ni pesen tak reti bahasa la ni!


nota kaki : gua tunggu masa je nak muat turun video aksi gua.nanti.nanti!

seksa hujung minggu

"sesungguhnya dicipta Hari Minggu Sabtu dan Ahad untuk menonton EPL dan beristirehat",anjingan bangsat dari seorang taulan.

nota kaki : 24 September (Sabtu) 0900 pagi - SPS211 Exercise Physiology
                  25 September (Ahad) 0900 pagi  - SPS215 Understanding Human Behaviour


                 25 September (Ahad) 0030 pagi - Stoke Siti lawan Mecester
                 sumbat.sumbat.

Jumaat, 23 September 2011

Yahudi,Jews

"orang orang Yahudi adalah satu pembaziran dan mereka adalah benih benih yang tidak bermakna",Merneptah Stele (1208BC)

walaupun Yahudi banyak menguasai bidang keduniaan,peduli apa gua!

nota kaki : ramai yang marah Mark Fuckenberg dan kawan kawan.kahkah

Khamis, 22 September 2011

Jepun 2-0 Malaysia

ke hadapan
brader brader pengulas sukan,pakcik pakcik kaki kedai kopi yang main dam sambil meneguk kopi,awek awek cun yang kononnya minat bola dan peminat bola sekalian,

tujuan blog kali ini dikarang untuk menyatakan dan meminta supaya disampaikan kepada saudara Ong Kim Swee supaya jangan menyenaraikan di dalam kesebelasan utama pemain bernama Izzaq Faris dalam game seterusnya dan jangan lupa nak marah pemain kalau kerap sangat main bola tinggi.main macam lawan Celsi.

nota kaki : jangan tiru macam Arsenal.gampang!

Rabu, 21 September 2011

Fesbuk koya hebat

Fesbuk dan otak Mark Zukernberg dah makin menjadi-jadi ganasnya.

sekali lagi dia cuba ubah dan memajukan Fesbuk dengan niat nak uji ketereran dan keganasan gua menyelesaikan permasalahan yang diberi,gua tak teragak-agak nak menyeru rakyat jelata supaya main Frenster balik.gampang!

nota kaki : budak budak yang nak tukar Fesbuk ke bentuk lama,pegi kat akaun setting,tukar English US kepada English UK.ni semua keje Yahudi.

Selasa, 20 September 2011

Pusingan Roda

bukan cerita Roda Impian.
bukan cerita Roda-Roda Kuala Lumpur.

dulu mungkin rumah besar,sekarang rumah kecil.mungkin tiada rumah atau mungkin rumah sewa.
dulu mungkin kereta besar,sekarang kereta kecil.mungkin tiada kereta atau mungkin kereta sewa.

dulu mungkin pasukan gagah,tapi sekarang pasukan lembik.mungkin cap ayam.
dulu mungkin 18 piala,tapi sekarang mungkin emmmmmm nehi piala hey.
dulu mungkin nak maki guna bangsat,guna babi.mugkin sekarang guna sahajalah Liverpul.


nota kaki : makan dalam

Selasa, 13 September 2011

lama senyap

lama senyap.
bukan mati,masih hidup.
bukan juga beraya sakan.
ketupat dan rendang antara punca berlakunya masalah malas ini.

nota kaki : sedang berusaha mencari pelanggan dan peminat bolo yang ingin memakai jersi bolo.