Sabtu, 23 April 2011

menang tiada makna

menang hanya pada angka,tapi piala?habis dilenyek sehingga kemek oleh bas.tu lah,suka sangat kan dah bertukar jadi duka.kahkah


garang

selepas membelasah singa utara 5-1 di perlawanan terakhir pusingan pertama Liga Super,sepak mula pusingan kedua menentang pasukan yang sama,pahlawan merah masih lagi menampilkan kegarangan mereka.bersediakah Selangor bertandang ke Stadium Sultan Muhamad IV di Kota Bharu tanggal 26 April 2011?nantikan siaran langsung di Astro Arena jam 8.45 malam.


Rabu, 13 April 2011

KL gangster

gua tak kira lu abang long ka,lu ayahanda ka,ini KL gua ppegang.kahkahkah.bapak langsi lu Sul.

Ahad, 3 April 2011

apa ada hal

hey,ni gua nak tanya.ada hal ke kalau setakat kena tinggal 2-0?apa ada hal.kalau tinggal 3-0 pun boleh kejar la lahanat.kahkah.bermula cakap besau di kalangan peminat Setan Merah.

peminat yang hadkor!

tak ada lagi yang lagi hadkor dan yang lagi true punya peminat!atau mereka mungkin sudah hilang kewarasan dek kerana kesedihan.



Cristofer Alexander Jacome ditembak mati dua pembunuh upahan ketika sedang bermain bolasepak. Beliau merupakan penyokong hadkor Cucuta Deportivo yang menggelar diri mereka sebagai "Barra del Indio".Ahli Barra del Indio telah mengambil mayat Cristofer dan membawanya ke stadium bagi menikmati perlawanan terakhir diantara Cucuta Deportivo menentang Envigado. Keranda Cristofer diusung masuk pada minit ke-76 perlawanan dan ketika itu Cucuta Deprotivo ketingalan 1-0.Ajaib atau kebetulan atau cubaan untuk mengaburi minda penonton yang mungkin akan mangatakan bahawa mayat Cristofer membawa tuah apabila 7 minit kemudian Cucuta berjaya menyamakan kedudukan dan perlawanan berakhir seri.

depa lagi hadkor dari peminat di Indonesia.kahkahkah.bangang!nasib baik seri,kalau kalah,mayat Cristofer mungkin akan dicampak ke arah padang,kalau kat Malaysia depa maen campak botol ngan plastik burger je.kahkah

Jumaat, 1 April 2011

semakin tua semakin langsi

orang kaya nak kawen dua,
calonnya pula seorang misi,
semakin hari semakin tua,
semakin tua semakin langsi.

rangkap pantun yang ditujukan kepada si abang botak yang menanduk dada Ahmad Materazi bin Mata Kucing ketika perlawanan akhir Itali melawan Perancis.betullah kata pengarang Sokernet.com abang botak ni semakin tua semakin langsi.



kalau gua jadi penjaga gol tu,gua dah terjah kaki dia macam Eduardo kena.mana tak kena terjah kalau dengan bersahaja menganjing penjaga gol sampai tergolek-golek penjaga gol ditipunya.kahkahkah

selamat Sayang.selamat!


selamat hari ulang tahun kelahiran ke dunia yang ke-6 sayang.tahun depan darjah 1,5 tahun lepas tu UPSR,3 tahun lepas tu PMR,dan 2 tahun lepas tu SPM.belajar betul-betul.kahkahkah.kanda sayang adinda ketat-ketat la.nanti dapat duit lebih Barbie Doll akan muncul depan pintu rumah.kihkih