Pages

Ahad, 3 April 2011

peminat yang hadkor!

tak ada lagi yang lagi hadkor dan yang lagi true punya peminat!atau mereka mungkin sudah hilang kewarasan dek kerana kesedihan.



Cristofer Alexander Jacome ditembak mati dua pembunuh upahan ketika sedang bermain bolasepak. Beliau merupakan penyokong hadkor Cucuta Deportivo yang menggelar diri mereka sebagai "Barra del Indio".Ahli Barra del Indio telah mengambil mayat Cristofer dan membawanya ke stadium bagi menikmati perlawanan terakhir diantara Cucuta Deportivo menentang Envigado. Keranda Cristofer diusung masuk pada minit ke-76 perlawanan dan ketika itu Cucuta Deprotivo ketingalan 1-0.Ajaib atau kebetulan atau cubaan untuk mengaburi minda penonton yang mungkin akan mangatakan bahawa mayat Cristofer membawa tuah apabila 7 minit kemudian Cucuta berjaya menyamakan kedudukan dan perlawanan berakhir seri.

depa lagi hadkor dari peminat di Indonesia.kahkahkah.bangang!nasib baik seri,kalau kalah,mayat Cristofer mungkin akan dicampak ke arah padang,kalau kat Malaysia depa maen campak botol ngan plastik burger je.kahkah

Tiada ulasan: