Pages

Isnin, 10 Oktober 2011

susulan bajet 2012 1.0

* jangan la jadi mangkuk hayun sangat percaya kata gua tak reti bahasa Inggeris.
   tak ada sense of humour langsung nak hukum orang berlawak.cilake!

* jangan jadi pengkritik tegar cakap gua menciplak blog orang lain.gua jugak ada kerja lain selain dari            
   mencatat satu satu benda yang diucap oleh Najib.dari gua tulis satu satu,baik gua ambil kandungan Bajet 2012
   dari artikel yang dah tersedia.yang penting gua boleh sampaikan kepada pembaca blog terpencil gua ini tentang
   kandungan Bajet 2012.

nota kaki : blog gua,gua punya suka nak tulis apa.tak suka,lu gerak.dah terang lagi bersuluh gua anti-kerajaan,jadi penyokong kerajaan tahan biji mata la kalau rasa sangap sangat nak bace tulisan gua.

3 ulasan:

F.A.D.H berkata...

kahkahkah . .kesian kene kecam .!!weyhh..aku sendiri cam tak cayo jek ngan bajet 2012 tu ..betul ke dpt..???

#kau bole buang tak verify caption kat bawah nie?serabut jek.asal nak komen jek kene masuk caption berderet-derettttt..puiiii!!

apis judin berkata...

verify apa lahanat?

Tanpa Nama berkata...

haha.. senyap pulak pompuan yang kitai ko. haha. haram2.