Pages

Jumaat, 2 Julai 2010

panas sejuk tahi ayam

ibarat panas sejuk tahi ayam.itulah gua.sory da lama xupdate bolog.kekangan masa dan kemalasan diri sendiri.itu khilaf gua.gua dah mula fasa perubahan dalam hidup gua.tempat baru,kawan baru,suasana baru.janggal itu perkara biasa tapi harapan ia dapat diatasi dan dibawahi.

tak banyak gua nak cerita.kalau cerita,menitis air mata,hancur binasa,rosak frasa kata.nak pegi memberi nafkah perut,nak pegi menuntut ilmu mengambil masa dan memerlukan langkah yang banyak sebelum hajat tersebut dapat gua kecapi.dalam perkataan singkatnya JAUH.ini ibarat orang asli nak keluar ke bandar.

hal ini sedikit sebanyak membantut usaha gua unutuk bangun dari zaman kejatuhan.gua akan try jadi kuat macam badang.gua cuba!sory kepada si Capik yang selalu gua susahkan untuk menjemput dan menghantar gua walaupun sepanas cahaya matahari di atas kepala,walaupun sesejuk pagi pukul 6 ibarat di antartika.gua berjanji akan gua rekemenkan seorang awek untuk lu.

Tiada ulasan: