Pages

Khamis, 15 Julai 2010

tikam depan

biasa kita dengar kena tikam belakang.tapi gua kena tikam depan.tapi sebenarnya bukan tikam mungkin gua akan ubah perkataan tikam kepada hempuk.

sedang gua ingin menyembah yang Esa pada kadar waktu 8 malam gua telah dihempuk dengan pintu.cilakak!pernah korang dengar kena hempuk ngan pintu?omel si bustard.sengaja gua announce nama dia biar dia menjadi wanted seantero dunia.dah rakaat ke3 der.watefak dia dah batalkan solat gua.tengah gua sujud dibukanya pintu bilik sekuat hati dengan berfikiran tak matang bahawa tiada orang di sebalik pintu.lahabau tu tak tahu ada hamba Allah yang sedang bersujud maka batallah solat gua dengan diiringi gelak tawa ibarat kanak-kanak riang bermain bunga api dan hasilnya kepala gua dah macam Thierry Henry membengkak

Tiada ulasan: