Pages

Sabtu, 4 Disember 2010

hanya makian

edisi post kali ini tiada gambar,tiada pujian dan tiada perasaan.hanya makian dan kalau kalian boleh nampak jari tengah sedang mengacung ke arah muka pemimpin 1 Malaysia di dalam akhbar tempatan.

faking!itu perkataan yang pertama terpacul dari mulut gua bila mengetahui adik RON97 iaitu RON95 telah mengikut jejak langkah abangnya telah naik harga sebanyak 25 sen bermula petang tadi.tidak hairanlah kenapa gua tengok banyak stesyen minyak di tepi jalan telah meletup dan terbakar.mungkin dibakar oleh  rayat jelata yang mogok.

walaupun gua sudah lama berhenti memaki,tetapi kali ini gua tidak dapat menahan amarah lagi.cilakak.mungkin lepas ini gua nak guna minyak dagu atau minyak pengasih untuk sang kancil gua.tahniah.lu dan kroni-kroni lu memang PADU!

Tiada ulasan: