Pages

Rabu, 3 Ogos 2011

budak-budak main mercun

pesen budak-budak main mercun time orang nak terawih ni menyirap jugak kadang.ooo mak aihh terkejut acik-acik yang tengah solat.terus memaki time solat.terus terlari khusyuk solat.rakaat pertama dan kedua khusyuk bebenor.tiba time tahyat akhir,boom meletup mercun bola,mercun telur mahupun mercun pop-pop.

kekhusyukan yang dipupuk sedari awal solat terus lari,macam gaya Usain Bolt lari.mana dapat kejar jepp.bagi je salam terus mengomplain perangai budak-budak.macam acik-acik tak pernah buat time muda dulu.

ok,gua tengah balut luka kat tangan gua ni,kena buluh tadi.

nota kaki : esok lepas buat lapan rakaat,gua nak usung buluh yang gua tebang semalam.budak-budak ni memang pesen nak cabar gua suruh tunjuk kehandalan gua beraksi meriam buluh.nak berentap sangat gayanya ye.kalau nak main,pegi main dalam balai polis.cilake!

2 ulasan:

Unknown berkata...

nnt cepat2 masuk berite mcm kt tv3 smlm,haha

apis judin berkata...

apa crita tv3?xtgk tv