Pages

Isnin, 15 Ogos 2011

EPL musim 2011/2012

ye fenomena bola di hujung minggu sudah datang.entah untuk kali ke berapa.walaupun beribu dugaan hadir antaranya bulan puasa dan Riot! anak muda di England,namun fenomena ini masih berjalan seperti biasa.


macam blog bola kebanggaan rakyat Malaysia iaitu Sokernet!,gua juga ingin menayang jata kelab yang bakal menjadi juara English Premier League atau nama barunya Barclays Premier League untuk kali ke-20,seraya meninggalkan para pencabar yang tahu cakap besau tapi main macam taik.Antaranya:

A untuk Arsenal.main macam gampang.game lawa selalu,tapi tak reti jaring gol.Gervinho pemain baru yang laju dan juga seorang pahlawan Ivory Coast yang panas baran.nak tunjuk belang,baru je datang London.


B untuk Bangang Team a.k.a Liberpul,tak terer main macam The Beatles terer main muzik.malu.

C untuk Celsi,macam biasa juga cakap besau.Torres tak reti bahasa orang suruh jaring gol.bagi lawan Harimau Malaya pun tak boleh jaring jugak.bebal.Drogba,malas nak komen,terer tapi dah tua.

nota kaki : permulaan yang gampang dari 3 kelab pencabar Mecester yang selalu laung amaran nak jatuhkan anak buah Ahmad Alex Ferguson.tetapi perlawanan pembukaan pun dah seri.macam cap ayam.tak pergi jauh.musim ni kelab dijangka naik Bolton Wanderes dengan West Bromwich

2 ulasan:

F.A.D.H berkata...

cilake punye mu!

apis judin berkata...

team hebat org slalu dengki.
team kodi = arsenal