Pages

Sabtu, 13 Ogos 2011

lampu isyarat

nak adu kat Aduan Rakyat TV3,gua malu pulak muka masuk TV.gua sembang sini je la.

nak kata rumah sewa gua terletak kat Hulu,memang tak lah.setakat kalau ada ekspo kat bandar tu,duduk di rumah gua masih dengar bunyi lagu dangdut murahan.tapi macam mana benda ni boleh jadi.

kali pertama gua diamkan diri,dah masuk kali kedua,nak terbalik motor gua mengelak kereta celaka,memang menimbulkan amarah.macam mana kawasan dekat dengan bandar lampu isyarat nan satu itu boleh rosak.bukan sekali,bahkan sudah berkali-kali.

hal ini harus dielakkan agar keselamatan pengguna jalanraya terjamin.celaka!

nota kaki : rosak sekali lagi,gua tak teragak-agak nak gantung lampu liplap-liplap kat tiang lampu isyarat tu.kena sikit dengan tema nak raya ni

4 ulasan:

F.A.D.H berkata...

hahah . betul -betul!!!

apis judin berkata...

lu kena traffic lite mana?

Tanpa Nama berkata...

macam gampang!

apis judin berkata...

kihkih