Pages

Khamis, 2 September 2010

faking perkauman

amboi bukan main marah gua petang ni.dah lah tido ayam gua diganggu,capai je 'bukunota' terbaca pulak paparan bangsa lain yang mengutuk agama gua.kalau kutuk penghulu kampung yang liwat kambing boleh tahan lagi tapi kalau dah kutuk yang maha Esa apa cerita?

kalau si pengetua bangang Wan Inisah ke ape entah yang bapak dia bagi nama cakap "orang cina boleh balik China",tak pe!gua tak marah lu nak kutuk si pengetua tu,kutuklah.itu sebab keceluparan mulut dia.tapi tak cukup kah dengan individu bajet berjiwa muzik budak Nameewee ke ape entah nama dia,mencipta lagu untuk si pengetua bangang tersebut.nak pulak bangsa lu menambah-nambah kutuk Tuhan gua pesal.

hah ni apa cerita?
ingat!INGAT!Tuhan membenarkan perang untuk 3 sebab.AGAMA,HARTA,KELUARGA.para Dato',Tan Sri,Datin,Panglima,mana fungsi gelaran anda?tak kan nak guna gelaran tu semata-mata nak polis trafik ikut kereta anda supaya lancar perjalanan.tapi dalam hal ni?peranan?

4 ulasan:

Najiro berkata...

bangang cina tu=.=

apis judin berkata...

taw tape

Nik Lisa berkata...

those yg berpangkat sume goyang kaki.
mane tahu cita macam ni.
=.=

apis judin berkata...

tahu atau buat tak tahu...
tutup tlinga dengan kapas