Pages

Khamis, 31 Mac 2011

Maharaja Lawak

kita jangan ingat negara China sahaja ada maharaja.negara kita juga ada maharaja.Maharaja negara kita tak sampai lagi,tetapi akan sampai.Maharaja apa lagi kalau maharaja ini yang gua maksudkan

gua tak tahu macam mana Astro dapat idea bangang nak seksa perut dan usus para penggemar gelak ketawa di televisyen,dengan mengadakan pertandingan Maharaja Lawak.bayangkan kalau ditengoknya Raja Lawak,sudah ada peserta yang mampu memecahkan perut para penonton,inikan pula rancangan Maharaja Lawak yang dibarisi pelawak-pelawak tanah air yang gila kentang punya lawaknya.siapa peserta-peserta Maharaja Lawak?haaa itu yang kita tak tahu.

Alex,peserta dari Sabah yang juga finalis Raja Lawak musim keempat.lawak dia agak gampang juga.tetapi bukan peserta feveret gua.

Amir peserta dari Kelantan dan datangnya dari Raja Lawak ketiga.juga,semestinya dan tak akan langsung masuk dalam senarai peserta feveret gua.

Jihan,satu-satunya kaum hawa di dalam program ini.tak berapa feveret juga.kaum hawa elok duduk di rumah dan memasak.kahkah

Juara Raja Lawak kelima.posmen yang gampang ni mampu buat semua terburai perut dengan lawaknya.

Juara Raja Lawak yang berasal dari Nogori Sembilan.juga merupakan antara peserta feveret.tapi gua rasa dalam Maharaja Lawak ni dia mungkin dapat nombor 3.kahkah.tapi tak tentu juga sebab budak ni pernah menang Anugerah Bintang Popular,lepas tu peluk awek gua Irma Hasmie.kahkah

dah tengok peserta berseorangan,gua nak tunjuk pulak peserta berkumpulan.haaah yang ni kumpulan feveret gua ada.kahkah

dari Raja Lawak 5.gua tak minat langsung.kahkah

gandingan Juara Raja Lawak Pertama iaitu Yus dengan Tauke,membentuk kumpulan Jambu.gua tengok tak jambu langsung.indah khabar dari rupa.kahkah

kumpulan R2.dari Raja Lawak 5.pun gua tak berapa minat walaupun lawak mereka boleh tahan.senang cite Raja Lawak 5 gua minat si Man je.kahkah

gandingan kumpulan Kechik dengan Juara Raja Lawak 4 iaitu Idlan membentuk kumpulan Wai.kenapa Wai?haaa itu yang kita tak tahu.mungkin kita boleh tanya mereka.wai,wai you put name wai?kahkah

No Entry.finalis Raja Lawak musim ketiga tak silap gua.

hero-hero kena letak last sikit.ni kumpulan yang gua konpem pecah perut,pecah hempedu,pecah ulu hati angkara lawak mereka.

ni gua konpem dapat no 2.kahkah.Juara Raja Lawak 3


selepas Raja Lawak 1,iaitu Raja Lawak yang mereka sertai,mereka terus menjadi hos untuk Raja Lawak 2 sampailah Raja Lawak 5.kali ni,mereka sendiri yang masuk pertandingan.yang ni gua konpemkan mesti jadi Juara.kahkah.semua lawak mereka gampang.siap ada rancangan sendiri lagi,Jozan.

p/s: gua curi semua gambar ini dari blog Amazinggila.blogspot.sory naik lori saudara.

2 ulasan:

Najiro berkata...

confirm jozan mng. hahaha

apis judin berkata...

mesti kahkah