Pages

Isnin, 4 Julai 2011

BERSIH untuk sukan bolasepak

lebih kurang Ben William je gua tengok pengadil Vietnam yang mengadili dengan tak adil perlawanan antara Taiwan menentang Malaysia.Perlawanan kelayakan Piala Duia 2014 yang kedua itu berlangsung agak panas.gua yang berkain pelikat terpaksa membuka baju berkolar kolej gua disebabkan panas dengan tindak tanduk pengadil lahanat itu,dan panas selepas gua melompat kegembiraan menyambut jaringan sepakan percuma yang awesome oleh Malaysia.

boleh dinyatakan Malaysia adalah jaguh sepakan percuma di rantau Asia Tenggara.betulkah persoalan bahawa David Beckham pernah menuntut ilmu sepakan percuma di Jempol,Negeri Sembilan bersama Aidil Zafuan?rembat tak hengat punya laju membuatkan pertahanan Celsi,Alex terkejut,atau mungkin tergugat kerana sudah ada saingan.Safiq Rahim jangan cerita,sepakan percumanya cukup lawa mengalahkan kelawaan rupa parasnya.

sejarah bagi pengadil yang agak bangang dan tanpa segan silu bagi 3 sepakan penalti.nampak sangat anti-Malaysia.kalau ye pun marah kat Najib,jangnlah sampai aniaya budak-budak Harimau Malaya.

kalau mungkin ada BERSIH 3.0 untuk menentang ketidak adilan pengadil,gua rasa dengan Najib,dengan kroni-kroninya sekali akan sertai.

nota kaki: Malaysia seterusnya akan membuat perhitungan terbaru dengan Singapura dalam pusingan seterusnya kelayakan Piala Dunia 2014 selepas perhitungan berkaitan Pulau Batu Putih suatu masa dahulu

Tiada ulasan: