Pages

Rabu, 6 Julai 2011

syurga kaki pancing

sesungguhnya para kaki pancing akan memilih lubuk yang benar-benar mempunyai banyak ikan untuk memancing haiwan alam air ini.kalau setakat ikan gapi,ikan laga,para kaki pancing tak berapa nak pandang.kalau pandang pun setakat nak buat umpan.ikan arowana,ikan siakap lah sebenarnya yang menjadi buruan.

bagi kaki pancing di manakah sebenarnya lubuk yang mennjadi kegememaran lu?mana?habaq mai sat.
ok jawapan gua senang,di kampus pengajian tinggi.jangan jadi benak sampaikan gua nak bagitahu satu-satu apa itu 'ikan'.



batang joran yang digunakan tak penting,yang penting umpan dan dedak yang berkualiti.gua tegaskan supaya terang dan senang faham mesej gua kepada para pemancing atau juga dikenali sebagai Pemain Lelaki,batang joran di sini bermaksud penampilan atau dengan nada menganjing rupa paras.

nota kaki : para pemancing yang tidak seberapa rupa paras,jangan nak jadi kaki pancing sangat.itu meloyakan.pegi sekolah belajar.gua marah ni.jangan jadi macam Padeli dalam cerita brader-brader Primary

Tiada ulasan: