Pages

Isnin, 4 Julai 2011

duit pinjaman

kalau mak gua tahu gua belum hantar borang permohonan pinjama PTPTPU gua ni,mesti gua kena bebel sampai berdarah telinga.belum lagi dihantar borang pinjaman,tapi gua sudah siap siaga membuat kira-kira hingga larut malam,ala-ala tauke mini market yang maju.

setelah ditolak yuran pengajian,laburan untuk kenderaan bertayar dua dan simpanan di hari muka,gua mendapati masih ada lebihan wang pinjaman yang mana ianya mampu membuat gua riak.kali ini gua tak gusar untuk makan MekDonal,mahupun masuk tengok barangan jenama omputeh.

yang paling penting gua rasa,gua kena beli pemain muzik.tapi gadget elektronik yang melekat di hati gua setakat ini adalah Sony PSP.cukup untuk buat gua untuk bermain mainan video,dengar lagu mahupun tengok cerita.

kali ini,baru lah gua nampak macam anak Mat Saleh.naik bas,naik komuter dengan telinga tersumbat earphone,dan tangan pulak menekan tanpa segan silu.kahkaka cilake!

6 ulasan:

F.A.D.H berkata...

memang cilake . .jgn nak riak sgt ngn sony psp kau tu ..huahuahua

Jun otoko berkata...

baik sipe duit 2 din, sbab ad baik buruk dia 4 da future.klu demo study poli demo tahu ler peritnyer x ckup duit utk makan,sewa rumah ngan bli prltan ngan bku2 rjukan.klu study kchtan private lg lah din,kta pnjaman 60 ribu,1 sem pnjman smpai 10k.tp agak2 brapa yg dpat kat tgn.1k pun susah din.ni cerita brdsarkn pnglmn ngan saim2 sekeliling din..sipe2 duit 2.

apis judin berkata...

fadh: duit gua,gua byr,suka hati gua..kahkah

apis judin berkata...

matju: gura jah ju..kahkah sedap angin

Jun otoko berkata...

haha xdop gpo.no hal jah.skadar wi cdanger jah.haha

apis judin berkata...

tq ju jambu