Pages

Khamis, 14 Julai 2011

cukup BERSIH

gua sokong BERSIH sebab gua masih muda.gua nak kehidupan tua gua tiada penyesalan tak sokong kerajaan yang benar.kahkah.

cukup dulu cakap pasal BERSIH.gua dah kena buka buku baru.dah seminggu gua dicerca,disinis,dan tidak kurang dibackup dari belakang.tapi gua jenis cool dan jejaka mental tebal.gua telan semua cercaan dengan penuh kesabaran.kalau gua tak sabar gua dah buat macam seorang akak di California,yang potong alat sulit hubby dia lalu dikisar dengan blender.nak buat lemak cili api katanya!

suka hati gua nak sokong apa.ini negara demokrasi.bak kata leader gua merangkap pensyarah gua,"suka hati depa nak sokong apa,itu hak depa".dengan angkuh gua senyum sinis dekat budak yang menganjing gua.

nota kaki : lepas tengok video pembongkaran kat TiubAnda,gua terus melangkah keluar dari rumah menuju ke kedai makan dengan perasaan amarah dan memberontak.selamber gua pakai baju BERSIH pergi kedai makan yang agak laku tanpa menghiraukan akan dibaling gas pemedih mata.senang gua nak tengok reaksi rakyat jelata.amarah punya pasal,gua tak berapa nak senyum bila ada dua baris panjang rapat ke jalan raya remaja-remaja dan pak cik-pak cik yang beratur nak salam dengan gua sambil laung 'Hidup Rakyat'.rupanya mereka masih mencari leader di kawasan gua ini.cilake!

Tiada ulasan: