Pages

Ahad, 10 Julai 2011

tahniah

setakat cakap dun dam dun dam macam mercun papan lepas tu rakyat tepuk tangan dari bawah setiap kali lu berucap baik tak payah.tuhan sahaja yang tahu bagaimana hati gua memaki hamun dan mencerca lu.lu tak layak dipanggil pemimpin.rakan-rakan gua dari parti lu sendiri mengkritik sepedas-pedasnya tentang diri lu,inikan pula kami di parti berhaluan kiri.

cukup bercakap tentang pemimpin hipokrit,diktator dan firaun.

Tahniah,semoga tuhan merahmati kalian semua para pejuang negara,para pejuang keadialan.


gua ada soalan yang ringkas je,lu semua di parti kerajaan selesa ke dengan liputan media massa negara?menghentam parti pembangkang semahunya.mana tempat untuk kami bersuara?mana yang dipanggil demokrasi?macam ni demokrasi?jika YA jawapannya,maka lu semua lebih teruk dari Amerika yang zalim lagi kafir tetapi mengamalkan demokrasi.

gua cadangkan macam ni je la,pukul 8.00 malam lu semua pergi tengok berita kat TV kerajaan,pukul 9.00 malam atau pukul berapa sahaja yang lu rasa lu lapang,lu buka pula satu-satunya liputan untuk pihak pembangkang iaitu internet.

malas nak cakap banyak,malas dah nak bertekak dengan anjing-anjing Najib sebab,gua tahu mereka sama macam Najib.banyak alasan.bila gua bangkang,mereka kata gua belajar pun guna duit kerajaan,ini nak tentang pulak kerajaan.

abis depa duduk kat Bumi supaya menjadi khalifah,yang depa jadi macam peimipin yang banyak khilaf kenapa?

nota kaki : tahniah para pejuang BERSIH 2.0.
                  terima kasih brader Polis
                  al-Fatihah kepada Allahyarham Baharudin Ahmad

Tiada ulasan: