Pages

Jumaat, 22 Julai 2011

penjual biskut raya

gua dapat tahu dari sahabat gua bahawa,di perkarangan Stadium Bukit Jalil semalam ketika pertemuan Celsi menentang HarimauMalaya,ada orang jual biskut raya.kahkah.cilake punya strategi pemasaran.tak menunjukkan kematangan.orang nak pergi tengok bola bukan nak makan biskut raya.
tapi menurut sahabat gua,chicken-chicken yang jadi penyeri gerai biskut raya menjadi tumpuan penyuci mata sebelum masuk ke stadium.lagi cilake strategi pemasaran!kahkah

kalau gua jadi penyokong Celsi,baik gua lepak kat gerai biskut raya tu dengan chicken-chicken pelaris biskut raya daripada masuk tengok game barisan bintang pasukan kegemaran main macam cilake.kahkah

nota kaki : disebabkan chicken-chicken sudahpun mula menjual biskut raya sehingga ke tempat orang nak tengok bola,ini bermakna fenomena biskut raya dah semakin dekat yakni IdulFitri juga bakal menjelma.yee dokk?

Tiada ulasan: