Pages

Khamis, 7 Julai 2011

gudang garam

keretek keluaran Indonesia
 
siapa tak kenal Rokok Gudang Garam,atau dengan nama lain Surya Baja Hitam,jangan layak sesekali digelar perokok.dengan harga serendah 2 hengget tak silap gua,perokok dapat menikmati sedutan nikotin yang konon-kononnya pernah dikhabarkan pernah memenuhi ruang paru-paru mendiang Kurt Cobain.

jangan kata gua bukan perokok yang berjaya sebab tak pasti harga sebenar rokok ini!gua tak pasti sebab gua tak layan rokok ni.macam orang tua.lagipun kerajaan Malaysia tak suka berpendirian tetap.harga rokok mesti sentiasa naik,barulah orang pandang rakyat Malaysia kaya.tak gitu?kahkah.

tapi AWAS!dalam pembelajaran terbaru gua tentang penyalah gunaan dadah,cikgu gua telah menceritakan bahawa rokok ini boleh menghasilkan ujian positif dadah jika diambil ujian air kencing.bukan gua gebang,bukan juga cikgu gua yang gebang,tetapi inilah realitinya.tidak terlintas langsung dihati gua nak menggertak para penggemar keretek ini.

kalau sangsi,boleh merujuk dengan pegawai narkotik yang berhampiran.gua hanya sampai khidmat masyarakat.amacam boleh kerja dengan Agensi Anti Dadah Kebangsaan tak gua?kahkah.cilake!

nota kaki : jangan sampai dengan niat hanya mahu merasa perisa bunga cengkih di dalam setiap sedutan Gudang Garam,lu semua diCOP mat gian.jejaka yang berjaya kena BERSIH dari sebarang bentuk dadah mahupun alkohol.setakat rokok tak de hal.kahkahkah

Tiada ulasan: