Pages

Rabu, 9 Februari 2011

cinta sejati

aisemeen solo lagi ni hidup gua.tak guna hisap rokok kat kedai mamak kalau tak ada awek.ecececeh.tertarik pulak gua dengan madah cintun dari seorang budak di dalam muka buku.bukan gua sudah jatuh hati hatta bukan juga gua tertarik dengan budak itu tetapi gua hanya tertarik dengan frasa penjajah yang dia gunakan.

In a relationship I only want three things; eyes that won't cry, lips that won't lie & love that won't die


gua tak jumpa lagi ni siapa yang nak jadi menantu ibunda gua.masa yang tepat dan paling ngam gua harus mencari menantu untuk ibunda gua bila gua dah jadi Penganalisis Sukan ataupun Pembaca Berita Sukan kat stesen televisyen macam Abu Bakar Atan,kereta sekurangnya ada yang berhawa dingin,rumah yang cukup ada bilik tidur dan bilik mandi.ecececeh.
 

2 ulasan:

iNsanGilakUniNg berkata...

aq LIKE laa ngn mdah cintun dye pis !!....huhuhu =))..insyAllah ko akn jpe jdOh 2 6t keyh.....<3

apis judin berkata...

kahkah rilex2.
masih muda