Pages

Khamis, 5 Ogos 2010

harta karun

tunggang moto laju-laju,di bawah suhu -5 ferenhait di Belgium.seamata-mata nak cari harta karun encik Harun.yang jumpa hanya encik Harun dan kunco-kunco.harta nye tak boleh dikasi kerana tiada peta dan petunjuk untuk ke lokasi tersebut.
alang-alang menebas lalang biar sampai jumpa belalang,biar putih tulang jangan Rumah Putih di Amerika yang berputih mata.habis perumpaan digunakan tapi semua sia-sia.nasib baik tak ada bahana yang menimpa.
esok pergi berenang dan menelan air sehingga kembung perut di Gampang Hollywaterpark.tak dapat ikan Jaws,dapat ikan Blue Whale pun jadilah untuk menjadi menantu ibu gua kat kampung,gua tak memilih sangat.
jam dah pukul 4.30am waktu di Indera Mahkota,dengan pintu yang berbunyi ibarat ditolak oleh etiti buat gua sedikit goyang walaupun gua gangster.bukan gua takut tapi gua trauma.pintulah yang menjadikan kepala gua benjol macam Thiery Henry.elok gua beradu dulu

Tiada ulasan: