Pages

Selasa, 24 Ogos 2010

muhasabah part 1

gua bukan baik,itu pengakuan jurjurnya.selalu lalai juga.post ini bukan juga nak menunjukkan gua yang kononnya baik.gua tak mahu menulis panjang sebab bukan gua yang akan muhasabah diri para pengunjung blog.pedulikan apa orang nak cakap.pedulikan apa kawan-kawan di sebelah yang sibuk berFB nak kata apa.tapi sempena bulan puasa ini,gua mintak satu sahaja.letakkan tangan di dagu,tumpukan perhatian,buang jauh-jauh assignment mahupun test.dengar sebaiknya.itu sahaja.lepas tu,sambunglah apa sahaja aktiviti lu semua.2 video untuk part ini.2 video lagi akan menyusul.AMIN!


ceramah ini diambil ketika khutbah jumaat.kabur lokasi masjid dan tarikhnya.disampaikan oleh Ustaz Abdullah Khairi.semoga tuhan merahmati beliau.ok video pertama,cerita pertama.CNN,al-JAzera,TV3 mahupun TV80 tak siar cerita ini.gua nak siar.biar lu semua tahu cerita ini.kemudian nilai agama kita

Tiada ulasan: