Pages

Ahad, 29 Ogos 2010

merDAYka

tahun ni negara kita nak sambut bulan kemerdekaan dalam bulan Ramadhan.sama macam bulan lepas.kalau sebelum ni kita sambut merdeka dengan mengountdown pada detik 12 malam dan ketika itu jugalah ramai anak adam dan hawa berjimak,kalau boleh jauhilah benda terkutuk itu,jangan sampai terketuk perut ditendang anak dalam stomach lu.tahun ni,try anak muda semua sambut merdeka di masjid,buat doa selamat sikit,doa kesejahteraan 53 Malaya dapat dikekalkan.kasi up lagi bilangan tahun merdeka walaupun kita tak tahu bila alam semesta ini nak ditarik balik oleh maha Esa.gua pun tak de la tahap nasionalisme tinggi macam Encik Hitler tapi gua rasa bersyukur yang amat dan nak la jugak negara ini kekal aman damai,baru best gua nak lepak kat umah,mahupun pergi ke bazar ramadhan.kalau tak aman,jalan je nak pegi bazar dah kena tetak ngan parang.rare tak rare imaginasi gua.

jadi untuk semua pengunjung blog gua,nah ameklah lagu merdeka dari otai scene music di Malaya.tepat jam 12 malam hari Selasa,yakni 2 hari lagi,lu semua pasanglah lagu ni,dan ajak pakcik-pakcik di era pemerintahan Jepun dan komunis nari sikit.bia dieorang tahu anak muda sekarang juga berhati Malaya.

Tiada ulasan: