Pages

Isnin, 30 Ogos 2010

oh Tuhan saya

gua tak percaya.gua ingat pakcik Lodin belakang umah gua dah bersiap nak gi kedai gunting rambut dah sebab dia dah nazar,kalau K.K.Kiat dan T.B.Heong menang jura dunia acara badminton beregu,dia nak potong rambut Reggae beliau tu.lepas menang je set pertama,gua bukan main suka lagi,sebab malam tu lah malam terakhir dalam masihi ni,gua dapat tengok rambut pakcik Reggae tu,tapi bila dah star game kedua dan kalah dan game ketiga start,dan kalah lagi,apa lagi nak cerita.jangan potong rambut itu..gua ingat kemenangan semalam boleh jadi hadiah merdeka unutk Malaya yang akan menyambut kemerdekaan ke 53.tulah sape suruh tak pegi terawih tadi.

tapi mungkin kekalahan MC di tangan Sunderland membuat mulut gua boleh meregang tersenyum gembira.gua bukan apa,mana-mana pasukan yang tamak dan takabur,memang gua tak berapa nak sokong.mana 'kuasa duit' yang ada?lawan Sunderland je kan?sunderland tak ada adik beradik Toure,tak ada winger terpantas Spain.aduhh malu.

Tiada ulasan: