Pages

Sabtu, 21 Ogos 2010

Miss Doctor

sudah lama gua menyimpang dari hala tuju sebenar blog gua.dari nawaitu sebenar untuk menjadi blog bolapenyepak dan muzik gua di bawah paras normal telah menulis tentang isu dan konflik hidup gua.gua lalai.tapi tak ape.tak kena kompaun so who cares!

gua terbaca blog CH GF gua,dulu lain,tapi semenjak nak jadi warga pengubat orang kesakitan dan melanjutkan pelajaran ke bumi Anbia,Tuhan Maha Esa...memang banyak berubah.gua gembira,agak kaget di awalnya tapi itulah realiti hidup.kadang-kadang gua malu untuk berinteraksi dengan beliau.siapa gua nak dibandingkan dengan beliau.dari segi perwatakan mahupun latarbelakang keagamaan.kerdil betul rasanya ibarat 'makcik pendek di Seksyen 16 Bangi'.semakin ayu dan cantik ditambah dengan kebijaksanaan.hati mana tak tertarik.kihkih.barang siapa yang merasa golongan Adam yang ingin mengenalinya boleh lah contact gua,akan gua bagi no fon bapak dia.ok itu hanya gurauan sampingan.motif gua,etiap kali gua tengok blog dia,mahupun baca status di FB beliau,gua rasa amat kerdil.layakkah gua berkawan dengan beliau.sungguh baik budi pekerti ibarat Sumaiyah.dulu gua kenal dia sebagai gadis yang lain tapi hari ini,dia lain.Terima kasih tuhan.kerdil sungguh diri gua.gua harap gua jugak dapat hidayah untuk berubah seperti dia.

gua banyak lalai.gua rasa bolehlah gua start kumpul duit nak pegi ke Tanah Arab,mungkin gua juga boleh jadi seperti Yasir.kihkih

Tiada ulasan: