Pages

Jumaat, 13 Ogos 2010

sumbangsih versi omputeh

liga omputeh atau liga Britain dah buka pintu.ngam-ngam dengan waktu umat Islam menyambut Ramadhan.tapi tak pe,majoriti mereka adalah golongan yang masuk neraka yakni tidak berpuasa.sumbangsih merupakan nama bagi piala pebukaan di Malaysia,tapi di Britain negara lahirnya The Beatles dan Oasis ia dikenali Community Shield.

pertembungan untuk tahun 2010 ini antara The Blues dengan The  Red Satan.itu di Britain.jika di Malaysia sudah tentu The Blues akan bertemu dengan The Green,kumpulan yang menyokong Robert Green.entah kenapa dalam hati agak hambar untuk perlawanan ini.jika diikutkan cerita dari nenek moyang dahulu kala,kedua-dua team ini merupakan musuh tradisi.tapi mengikut padangan cornea,perlawanan pembukaan kali ini agak lesu.port melepak untuk peminat EPL di kampung gua sedikit hambar.yang ada hanyalah pekerja dan pemilik restoran serta beberapa kerat pakcik-pakcik yang bini mereka malas untuk memasak sehingga memaksa mereka makan di kedai.mungkin dapur rumah mereka rosak kot.JANGAN HUKUM BUKU DARI KULITNYA kata omputeh.






lupakan itu semua,marilah kita menghulurkan kata-kata pujian dan tahniah kepada pasukan Satan Merah yang berjaya menundukkan pasukan yang berpengkalan di Jambatan Stamford dengan kemenangan 3-1.angka 3 itu memang dirancang dan angka 1 itu juga turut dirancang,dengan memberinya secara percuma agar pasukan biru tidak pulang dengan tangan kosong.ketika post ini ditulis gua mulai sedar bahawa gua tidak menganjing atau bahasa saintifiknya menDOGGY kawan gua yang mana merupakan peminat tegar si baju biru.patutlah gua tengok percakapan member gua itu agak sopan dan tersusun frasanya bila berhadapan dengan gua.mungkin takut gua menDOGGY beliau.tak apa.gua pun bukan ada nafsu untuk membahan orang sekarang.gua ingin membuka lembaran baru dalam hidup gua.mungkin kamu semua mengatakan ini hangat-hangat tahi ayam,gua tak kesah dan gua tak mahu komen kerana yang terpijak dan merasa kehangatan tahi ayam itu kamu semua,bukan gua.

ok jumpa lagi di POST seterusnya.glory glory MANU walaupun gua kurang berminat jersi terbaru kalian semua.BTW,wtf,wwf,sms,gua juga nak umum pembelian baru pasukan MU.mereka telah mengambil autigraf pemain penyerang muda Portugal yang mak dia kasi nama Bebe,jiran kepada Pepe,bapak dia dipanggil Papa.menjadi atau tidak,setanding Rooney atu tidak,haa itu yang kita tak tahu.kita kenalah tengok dan nilai.

Tiada ulasan: