Pages

Sabtu, 21 Ogos 2010

Twilight dan sendawa

memang agak pelik.pro dan contra.atau mungkin tak ada kaitan langsung.tapi gua nak cite juga part yang tak best dulu.diingatkan kepada orang yang di sekelililng gua mahupun yang akan berada dekat dengan gua,gua amat pantang kalau lu sendawa kuat-kuat.teman-teman gua sudah sedia maklum tentang pantang gua itu.ibarat wanita berpantang selepas bersalin.tapi baru kali ini gua warwarkan.sebabnya?adakah lu rasa beradab bila sendawa dengan mengeluarkan volume yang tinggi.bukan eardrum sahaja yang akan pecah malah deria hidung juga akan rosak dek kerana bauan yang dikeluarkan.tolonglah wahai hamba Allah.itu menjijikkan.gua dah kena,gua tahu azabnya.kalau nak sangat mempertikaikan teori gua ini,pegilah letak hidung lu dekat dengan mulut sesiapa yang sendawa dan sedutlah sepenuh keikhlasan hati.gua kena lagi masa berbuka puasa tadi.itulah yang membuatkan gua terpanggil ke depan meng'AMARAN' lu semua.

Twilight.terima kasih membantu.gua bebrbangga walaupun gua tak tengok cerita itu.maaf.agak tersirat tapi bernasib baik difahami.sekali lagi memuji kecantikan ciptaan Tuhan lengkap dengan kurniaan yang lebih mahal dari emas putih,iaitu OTAK.terima kasih.

Tiada ulasan: