Pages

Jumaat, 20 Ogos 2010

menjelang hari jalang

biasa kita dengar menjelang hari raya.tapi kali ini tidak.gua ubah sikit kepada menjelang hari jalang.kepada orang ganu ini bukang 'jalang-jalang cari ikang' ye!apa yang gua maksudkan dengan jalang itu,hahh itu yang gua sendiri tak tahu.jalang sungguh situasi dewasa ini.gua sangat cemburu dengan insan-insan yang seronok membuat persiapan berhari raya ibarat tiada tiada lagi raya tahun depan bagi mereka.agak kejam ye di situ!

bukan ape,gua sedikit terkilan dan cemburu kerana disaat bulan Ramadhan melangkah pergi secara perlahan-lahan dan kita semakin menghampiri Aidilfitri,ramailah makhluk yang bernaung dibawah agama Islam membuat persiapan meraikan hari raya.kehulu kehilir mengalahkan penghulu.abis semua barang start dari stokin sehingga ke stokin kepala telah diborong.tapi bagi gua bukan sibuk membuat persiapan raya,tetapi sibuk buat persiapan nak sempurnakan sem 1.assignment jangan cerita,test pulak asyik ketawa,presentation macam orang gila.ouhh sory sedikit beremosi gua,tapi itulah tanda protes diri gua.kalau ada 1 meter untuk menyukat ke'busy'an diri gua,gua tentu dapat rangking ke 2 di belakang Karam Singh Walia tetapi di atas Berat Obamama Ladies.

Tiada ulasan: