Pages

Khamis, 6 Januari 2011

maka bermulalah

"alkisah,alkisah maka tersebut la kisah".mencuri sedikit bait dialog di dalam filem Ramlee bin Putih.saja saya mencuri bait dialog tersebut untuk memulakan post kali ini berkenaan subjek SPS133 Outdoor Recreation.tanggal 6 Januari tepat jam 2.35 petang saya melangkah masuk ke kelas pembelajaran bab pertama subjek ini dengan kadar kelewatan sebanyak 5 minit bersamaan 300 saat kerana hari yang cukup gelap disertai air yang turun dari langit.

melangkaui cerita yang saya hampir dikenakan saman oleh pensyarah kerana berpakaian yang tidak bertatasusila,hari sejuk pada pembelajaran bab pertama dimulakan dengan berita undian mengejut dan keputusan mengejut apabila saya dilantik menjadi Pengarah.ok huruf besar sedikit biar semua orang sedia maklum PENGARAH.

pengarah apa?haa itu yang kita tak tahu.subjek ini memerlukan setiap pelajar mengambil bahagian dalam ssatu kem yang menelan belanja sebanyak 350 hengget.maka tanpa persetujuan saya para adik-adik di kelas telah melantik saya sebagai Pengarah untuk segala urusan kem yang kami harus sertai tersebut dan dijadualkan akan berlangsung di lokasi yang masih samar pada penghujung bulan Januari.

kem tersebut akan melibatkan pelajar jurusan Sains Sukan dan Rekreasi dari UiTM Jengka,UiTM Shah Alam dan INSTEDT.dengan tangan terbuka dan tanpa sekelumit rasa amarah pun saya mengambil jawatan Pengarah tersebut dan akan membawa saya kepada beberapa tugas untuk dibincangkan dengan Pengarah-Pengarah lain dari IPTA dan IPTS yang terlibat.dimaklumkan pengarah seperti Yusuf Haslam dan Khabir Bakhtiar tidak terlibat.eceeeeeceee.

kem ini akan memastikan semua peserta bersatu,berkerja di dalam kumpulan dan mempraktikkan segala ilmu yang akan diturunkan oleh para pensyarah.ok cukup!

Tiada ulasan: