Pages

Rabu, 5 Januari 2011

yang utama

selepas gua mengundur diri dari menulis dan mengemaskini blog kerdil gua ini,kali ini gua datang kembali.beberapa faktor negatif yang membuatkan gua susah untuk menulis post yang terbaru.jutaan kemaafan macam dilakukan di pagi raya gua hulurkan.

kali ini gua cuba untuk aktif dalam masa 4 bulan sepanjang tempoh dipenajara menuntut ilmu.YANG TERUTAMA gua ingin mengucapkan sekalung tahniah yang setinggi gunung ganang di Sabah dan Sarawak untuk pasukan bolasepak Malaysia.jangan ditanya mengapa.kalau ditanya jugak?hah,kalau ditanya jugak jari tengah ditangan gua akan gua acungkan ke arah lu tanpa segan silu.jangan jadi kuno dan berada di bawah tempurung.

sedangkan ummat manusia seperti Rio Ferdinand yang jauh berada di London boleh mengetahui berita hebat ini,tak kan kita rakyat Malaysia tak tahu.Rio Ferdinand siap bagi ucapan tahniah lagi kepada para pemain Malaysia.gua bukan kaki gebang,tapi itu memang realiti.

walaupun mereka di GANYANG dari segi mental dan fizikal,tetapi mereka tetap kental membawa pulang Piala Aff Suzuki yang telah ditunggu selama 14 tahun.ayuh kembalikan kegemilangan bolasepak negara.tidak musathil kita akan layak ke Piala Agung Piala Dunia.

Tiada ulasan: