Pages

Khamis, 27 Januari 2011

semua diam

diam seribu,dua ribu,beribu-ribu bahasa apabila menerima sedikit gertakan dari pensyarah.mungkin bahang dan tekanan semakin dirasai apabila hanya tinggal lebih kurang 20 jam lagi ke perkhemahan yang akan disertai seramai 225 orang pelajar jurusan Diploma Pengajian Sukan di bawah naungan UiTM.

kemuncak segala kemuncak.bukan kemuncak dalam hubungan jimak,tapi kemuncak aktiviti yang akan kami lakukan di musim perayaan Tahun Baru Cina.semakin dekat dengan kemuncaknya,semakin besar tekanan yang dapat dirasai baik dari tenaga pengajar mahupun dari pelajar.tetapi pujian harus diberi kepada semua tenaga pengajar dan pelajar yang menelan segala pahit,berkorban tenaga dan wang ringgit untuk memastikan aktiviti ini berjalan dengan lancar.

seminggu dikuaritin di hutan Tasik Chenderoh,Perak.tarikh keramatnya adalah esok.esok bermula segalanya.semua diharapkan berjalan dengan lancar dan selamat tanpa sebarang kecelakaan atau musibah.Amin.

p/s: TAHNIAH kepada tenaga kerja,tenaga pengajar dan budak-budak yang menuntut ilmu di Shahputra kerana dengan perkenan Kementerian Pelajaran Malaysia,Shahputra telah dinaik taraf kepada Kolej Universiti Shahputra.

2 ulasan:

F.A.D.H berkata...

yeahhh . .amin .

apis judin berkata...

god willing.ecececehh