Pages

Rabu, 5 Januari 2011

rekreasi luar pintu

tugasan esemen yang aisemennnn gua dapat dari tenaga pengajar di musim pembalajaran yang baru.seperti mukabuku mahupun twitter,blog juga menjadi salah satu medan perantaraan untuk dijadikan medium pembelajaran.jadi gua terpaksa kerana dipaksa dan malas untuk membuka blog baru menulis berkenaan rekreasi luar pintu atau dalam bahasa penjajahnya Outdoor Recreation.

******************************************************

jadi saya terpaksalah menukar gaya bahasa saya buat julung kali untuk setiap post yang berlabelkan outdoor recreation.untuk kalian teman taulan yang boleh membantu untuk tidak membantutkan esaimen saya ini,ringankan tangan hulurkan bantuan mahupun idea di ruangan komen.tank kasih daun keladi.ini adalah post pertama outdoor recreation.majulah SR113 under UiTM Kolej Shahputra.(dengan senyum sinis)

Tiada ulasan: