Pages

Rabu, 12 Januari 2011

tugas bertugas

setelah UiTM Shah Alam selaku kuasa besar dalam program perkhemahan di Tasik Chenderoh pada 29 Januari ini bermesyuarat,maka telah diputuskan bahawa tugas utama yang telah diberi kepada Kolej Shahputra adalah menguruskan segala hal-hal berkaitan keselamatan.tugasan ini memerlukan Kolej Shahputra mengembeling tenaga dan idea bersama Kolej INSTEDT.

setelah berbincang dengan semua biro keselamatan,kami perlu menyediakan kelengkapan keselamatan seperti PETI KESELAMTAN dan JADUAL KAWALAN TAPAK PERKHEMAHAN.

sementara itu,bagi semua biro di Kolej Shahputra,mereka telah mula bertungkus lumus memberikan 110% perhatian dalam menjalankan tugas yang diberi.Biro Keselamatan menguruskan insuran untuk para peserta dari Koelj Shahputra yang berjumlah seramai 18 orang.sementara itu Biro Pengangkutan akan menguruskan hal-hal seperti pengangkutan yang akan digunakan untuk ke tapak perkhemahan.

Biro Makanan pula menguruskan segala kelengkapan yang berkaitan makanan disamping membantu UiTM Jengka yang mana mereka telah menerima tugas utama mereka untuk menguruskan segala hal berkaitan dengan pemakanan sepanjang perkhemahan berlangsung.

Tiada ulasan: