Pages

Jumaat, 21 Januari 2011

murka

aiseeemen.sedangkan hari kelahiran ibunda gua,gua boleh buat karangan di dalam blog serabai ni,macam mana gua boleh lupa nak buat karangan yang sedemikian rupa kat ayahanda gua.dah hampir 5 hari berlalu.

kalau ayahanda gua tahu,murka dan dukacitanya beliau membesarkan gua sehingga berumur baligh dan berbadan tegap macam dewasa ini.ampun maaf dipinta,mensuci hening dosa ayahanda.anakanda bukan sahaja lupa malahan anakanda tidak sampai seru untuk mengarang karangan ulang tahun kelahiran kepada ayahanda.

bukan mahu jadi anak derhaka,tetapi pada masa tepat jam 12 malam 16 Januari yang lepas,anakanda berpedapat cukup sahaja dengan menghantar sistem pesanan ringkas.10 jari disusun sekali lagi,ampun maaf dipinta mensuci hening dosa.

jadi dengan ini,nak ucap beribu-ribu maaf dan selamat menyambut hari kelahiran yang ke (masih muda dan mampu) ecececeh.semoga ayahanda dipanjangkan umur kerana kami sekeluarga masih memerlukan ayahanda untuk menyara keluarga,membimbing anak-anak dan menjaga ibunda.semoga segala usaha dan penat lelah ayahanda dalam mencari rezeki untuk keluarga dan sanak saudara membuahkan hasil dan diredhai Dia.

'saya sayang Ayahanda saya'.itu frasa yang gua nak ucap dan gua telah ucap kat ayahanda gua pada malam 16 Januari yang lepas seperti yang terpampang di banyak baju T para anak muda 'indie-indon' di Malaysia.kahkah.akhir kata,sayangi ibubapa kalian dunia dan akhirat

Tiada ulasan: