Pages

Selasa, 11 Januari 2011

panggilan

pagi sejuk dikejutkan dengan panggilan dari Pengarah Program Outdoor Recreation bahagian UiTM Shah Alam.terima kasih panggilan anda membuat saya bangkit menuju ke bilik yang mempunyai paip untuk bersedia ke kolej.

selepas diberitahu dalam percakapan berdurasi lebihan kurang 2 minit,saya cukup faham bahawa tugas perkhemahan Outdoor Recreation bagi wakil Shahputra adalah berkenaan keselamatan.ini termasuklah keselamatan keseluruhan peserta sepanjang perkhemahan tersebut dijalankan.kami akan memulakan tugas dengan gabungan bersama INSTEDT Johor.beberapa perkara seperti bahagian kelengkapan,makanan dan sebagainya akan di kemaskini dari semasa ke semasa.

sesungguhnya para pelajar di bawah kendalian saya begitu teruja dan menjalankan tugas yang telah diberi dengan  penuh dedikasi tanpa paksaan walaupun ianya perlu disuruh dan diingatkan.segala nombor untuk dihubungi dan jalinan kerjasama juga telah diambil dan langkah dari satu tahap ke tahap yang lain turut dimulakan.

perkhemahan bagi subjek Outdoor Recreation ini akan  diadakan di Tasik Chenderoh, Lenggong Perak pada 29 Jan - 5 Feb depan.

4 ulasan:

adi berkata...

da cnfrm ke kt chenderoh tuh?

apis judin berkata...

itu berdasarkan sumber penulisan di blog pensyarah teman.

wegreentheearth berkata...

instedt la...
suka2 ke isntect...

apis judin berkata...

alamak.
slh ke?ok akan dibaiki kahkah