Pages

Selasa, 19 Januari 2010

Across d Universe



apaaa ini????romance???stim??jiwang???haha
relaxxx.....kali ni aku nk suggest 1 muvee kt korang...ye la aku nyer blog bg information sal music,football,n muvee...bkn diari atau celoteh kosong hidup aku smata2....

ok lets talks sal muvee kluaran Columbia Pictures ni...
mmg true sejujurnya cte ni sal cinta....tp bkn itu yg menarik..
yg menariknya cinta dieorg antara hero org Britain n heroin from America..
hero dilakonkan oleh si hensem yg juga abg aku dulu,tp da dibuang keluarga..haha Jim Sturgess
heroin seksi lak yg mana awek kpada si joker xhensem(marilyn manson)..namanye Evan Rachel Wood...
aku rasa xptut dia kapel ngan marilyn manson....coz dia cute giler vavi....mana rasional otak dia..omputih...omputih...
ok nk lg gempak...cite ni cm musical film...n every single lagu dlm cite 2 dinyanyikan or dgn kata lain dicover oleh pelakon film 2 sendri...n guess lagu ape??
THE BEATLES dude..lagenda music dunia.....
cite ni gak cite sal perang slain dari cinta la....knonnya time 2 tgh zaman Amerika nk jajah Vietnam...
cite mnarik,5 star wars aku bg...slamat tonton...
DONE!!!

Tiada ulasan: