Pages

Sabtu, 9 Januari 2010

pembetulan post AVATAR



ok...terima kaseh kpada pnyakit INSOMIA ku yg mana aku xdpt tdow awal walaupun dipksa mnutup mata...aku ibarat makhluk yg mnjadi super hero budak2;BADMAN or BATMAN...so dgn pnyakit 2 aku guna d best oppurtunity ni tulis blog yg sedia ada tdk di update







ok superhero,imaginasi,action,n d most important things fun n enjoy....ok aku admit aku have a good time mlayari bahtera kelalaian mnonton film terbaru yg ditayangkan kt cinema..hell yeahhh AVATAR.....






aku xmnat kartun AVATAR b4 dis...tp aku try gak nk explore crita ni...crita yg digilaii oleh rmai individu termasuk yg blum baligh mahupun yg sudah baligh...






ok aku admit film ni best tergiler2...aku bg 5star plus moon n sun...






cite ni gtau kite sal skumpulan manusia yg watak antagonis try nk bolot kekayaan bumi...nk dpt sjenis galian berupa batu yg berharga....bnda 'berharga' 2 jauh dri alam bumi yg sbenar n tmpat 2 dikuasai oleh 1 kaum yg pelik...untuk dptkan bnda 2 antagonis ni kna takluk tmpat 2,tp taw2 la kaum pribumi tmpat tumpah darah dan sperma mesti xsuka tmpat dijajah n ceroboh...nk dijadikan cite watak mnusia antagonis ni berperang dgn kaum2 avatar ni...






si antagonis ni telah hntar 1 kumpulan pnyelidik yg msuk ke dalam tbuh avatar tp sifat dan sikap ttp sprti manusia...hero cite ni yg aku xingat n amek taw pun nama dia mrupakan slh seorang yg jd avatar 2...dia yg asalnya hnya jlnkan tugas tba2 jd btol2 jtuh hati ngan khidupan avatar n jth hati kat sorang 'gurl' avatar ni...






sbb xthana dgn kekejaman manusia yg tamak 2,si hero telah belot n tlg kaum avatar lwn geng2 manusia ni...so aku pun da mls nk taip pnjng2,korang chek out sendri kat cinema...DONE!!!


Tiada ulasan: