Pages

Ahad, 17 Januari 2010

HER policies

hahaha...HER??/sape??awek??ank dara???

hoho...lect BELL aku la..saje bwat tajuk ni...nk cite sal lect subjek BELL311 aku...
da brumah tangga..penuh sifat keibuan yg amat tegas ngan ank2 dia...
her policies:

* klas kna dtg awal...5mnt awal dri masa yg spatutnya klas start.
* klas dia xnk lak sharp..mmg shar gle vavi...klas 2 jam..2 jam la abes...kdg2 siap ada extra time
   cm men bola....
* klas xleh ponteng..klau ponteng???bapak aku yg dia akn kol..bkn aku je...1 klas mmg dia akn
   treat cm2..so xleh la aku gna skill skip klas cm b4 dis..haha..nk blaja,aku leh aja..haha
* stiap kali klas cancel,she will make sure ada klas replacement...aduhhhhhh 2 yg pedih 2...

tp dia aja ok je..terrrbaek...funny person....xde bnda sgt nk tulis..tp sbb klas dia la,aku smbil curi tulang n xconcentrate time 2,aku dpt tulis n list cite2 yg aku nk post kt blog ni..haha

******************************************************
n class dia jgk la aku dpt 1 keje n dpt tmbh 1 informasi..aku kna cite seringkas mungkin n gtaw ending cite yg memerlukan kite think creatif...
aku dpt cite Pa-Tun-Ga...guess what????pa-tun-ga adalah pkataan 1 kaum kt Afrika..
ok cite nyer cmni...korang taw an British ni penjajah dulu...KITA sndri pnh kna jajah dulu zaman J.W.W Bitches..haha
so da same things blaku kt Afrika..disebabkan mereka tamak..nk jajah plak Afrika...mereka msuk dgn blagak baik..nk bg kemudahan konon2 nyer...
so dijadikan cite wakil British ni pg kat 1 pekampungan untuk smpai amanat Queen dieorg kat penduduk...(GOD save the Queen)
dieorg bwk agenda taw....

* 1st dieorg ckp nk bwat bank...nk selenggara ekonomi Afrika...pa-tun-ga
* 2nd mereka ckp nkbg sekolah..biar ank2 Afrika pndai...pa-tun-ga
* 3rd mereka k buat hospital...dgn hope org2 Afrika sihat n jauh dri malaria...pa-tun-ga

after da setlle bebel,si wakil British ni kata kat transleter.."sy rasa mereka suka kita..sbb stiap kali kamu translete ape sy ckp mereka jerit pa-tun-ga"...
so tugasan aku suh cite ape yg translter 2 ckp kat pgawai British 2.....
so pe korang guess????

jawapan aku pa-tun-ga means..'GET OFF FROM OUR LAND'....hahaha
DONE!!!

Tiada ulasan: