Pages

Selasa, 5 Januari 2010

atas permintaan

memandang kamu org pertama yg menjadi followers aku,so aku akn tulis cite sal ko k si Ain Nabila..haha..xbley ar bhasa ko n aku ngan die..cm kasar la...haha sbb dia ni aku n member aku Alhadistoner memanggilnye Adik Ain...cewahh..haha


crite ni di tulis sbb dia beri-ria meng'request' aku suh aku tulis sal dia kt blog..haha...
haaaa meh nk cite...bdk ni dulu 1 skolah rendah ngan aku...da lama lost contact tp jumpa blk gara2 FB..haha

bdk ni,mmg pndai..ye aku admit bnda 2...die mmg pndai...dari dlu lg...
dulu an ada PTS...yg dpt skip klas drjah 4...tp dia lepas...so drjah 5 n 6 dia join klas aku...
blaja same tp UPSR dia xamek exam 2...coz dia nk stay lg kt skolah 2...dia nk jd bdk lg kot..hhaha so means batch aku la yg mlngkah ke alam remaja dulu...dia msih knak2..haha

so after that stelah alam ni memutarkan masa dgn berjuta2 kelipan mata..akhirnya lost contact...juz kdg2 nampak dia bersama adiknyer naik moto round2 kg yg permai..haha...pnh jmpa tp xtgur...maybe each other segan n malu tringat zaman budak2..

last skali nk jdikan cite jumpa blk si bdak lawa,cute,bercermin mata ni kt FB...dia kata dia pnh 1 skol mnengah ngan aku...tp aku xpasan die atau aku smememangnya nerd time 2 x hirau org lain..haha poyozzzzz...now die study kat UTM Skudai...wahh hebat...mngalahkan abg seniornye ni..hhaahaha..segan n malu aku..k done xleh lebih2..

p/s:aritu terbaca kt FB bebrbunyi uncle Nain ayah dia sakit...dgn rasa tnggungjawab ank jati kg..hahaha aku wish smoga ayah dia sihat,kembali sihat,sentiasa sihat dan semoga sihat..may GOD bless u....

2 ulasan:

It's her blog. berkata...

me LIKE this :) thx bro, i really appreciate it.

apis judin berkata...

u like this???hahaha thanks kasih