Pages

Selasa, 19 Januari 2010

Control....JOY DIVISION



berdasarkan tajuk korang da taw an cite ni sal ape...
hell yeah JOY DIVISION...she lost control again...haha slh satu lagu mereka..
ok ni cite yg ke3 aku post an selepas Avatar n Across The Universe...
kpada pminat muzik,smestinya anda kena tonton muvee ni..baru la die hadr fan Joy Division..haha
cite ni kbanyakannyer cite sal arah hidup dan riwayat Ian Curtis sblum dia mninggalakn dunia yg lalai...
thanks kpada kwn aku yg mnulis post Blink182 tempoh hari kerana mengheret aku untuk menonton filem ini..
dan mentransfer cerita ini ke pendrive aku bserta bahan2 hiburan untuk org dewasa haha...
filem arahan Anton Corbijn ni membariskan plakon sperti Sam Rilley yg berpwatakan sbg Ian Curtis,Samantha Morton sbagai Debbie Curtis dan bnyak lg nama plakon omputih yg aku xingat n susah nk type....
neway xnk ulas bnyak...slamat tonton..
DONE!!

Tiada ulasan: