Pages

Sabtu, 9 Januari 2010

KELANTAN dan LIGA SUPER dan EPL dan PIALA AFRIKA

ok...oppss sory salam...
slepas aku melalut dlm post avatar aku KEMBALI bak kata Butterfingers....
kali ni aku nk talk pasal bola lak....
btw 1st aku nk mntak sory berlori2 pasal post avatr...
aku terburu2 g sent sbb excited sgt tnpa aku edit n ltak pic...

* sal bola kite talk 1 by 1...bkn 2 by 2 kumpulan vokal kumpulan dulu..haha
* bg pminat bola sepak Kelantan...hell yeah ngeri kesayangan ku....jgn lupa chek out mlm esk klantan lwn trengganu kat stadium sultan nasaruddin shah k.ganuuu...yg dkt2 pg la support team red warrior,n yg jauh jgn ptus asa dptkan result terkini game mlm 2...
* Kelanatn tmpil dgn wajah bru pmain2 lama dan 'muka kecil' pmain yg bru...ibarat Manchester City malaysia yg membolot pmain yg 'star wars' dan berpengalaman..hope dgn team bru,jersi bru,corak game jga mesti bru dude2 skalian...all the best...
* btw ni jersi baru kelantan..yg ditaja oleh UMBRO,yg mana company ni trut taja team ENGLAND..hell yeah!!!


* ok dlm ksibukan mlayan game2 liga duniawi,korang jgn lupa gak lyn n support local game kite...memandangkan prestasi bola sepak negara kita smakin up....(give a big clap n cheer)...smenjak mng pingat emas di sukan SEA Laos,dan yg latest klhkan ngara yg di rangking jauh lbh baiki Syria...

* EPL jg da start nmpaknya after dieorg diberi MC sminggu untuk mnyambut Hari Natal....
* tp krancakan sdikit dan sebnyak dirasai apabila ada certain star dari ngara Afrika dikecualikan krana berkhidmat untuk ngara masing2 dlm Piala Afrika yg 3 days left...

* tp start diz week,bola sepak kembali mnghilangkan dan meng'sink'kan boring kita di malam hari...woooooooohooooooooo!!!DONE

Tiada ulasan: