Pages

Isnin, 4 Januari 2010

mukabuku

mukabuku @ facebook tba2 up..smentara frenster mahupun tagged telah ditinggalkan jauh ke belakang...bkn mnghina tp nk gtaw fenomena skarang....
mula2 aku xleh blah ngan fb,cm complicated nk guna...tp ntah dari mana hidayah untuk aku explore bnda ciptaan Yahudi itu..n aku da phm..haha...bkn aku nk berdakwah n mnghina mana2 agama disini..yg aku nk gtaw fb adalah 1 medium yg terbaek yg pnah tercipta slepas ere alber eistien...(btol ke aku eja)...fb diguna untuk pmasaran,perniagaan,mncari knalan,fun,game,n many more...
mlalui fb gak aku bruntung coz aku dpt jmpa blk rmai kwn2 since skolah rendah,sekolah menengah,kwn kat kg,kat town yg telah terpisah tp xpernah dilupakan...
yg plg terbaek aku dpt jumpa my beloved teacher,Teacher Maizan...(thanxx kasih teacher be a good teacher 4 me).....aku agak kaget dan terpegun teacher ada fb...maybe aku nk suruh mak aku bwat fb gak...sng dieorg nk bergosip jarak jauh...
im done..haha

Tiada ulasan: