Pages

Ahad, 17 Januari 2010

AJL

bkn ajal maut..tp anugerah juara lagu yg ke 20 something..lupa...
diz year mmg berbeza...xde kategori da...sume men sumbat je...etnik kreatif,sudah xde ditelan zaman...
sperti pngacara ckp cm culture skang,mlm 2 jgk majoriti perfomance n peserta dari bntang realiti dan band2 indie...

* bintang realiti termasuklah aizat,akim,hafiz,stacy,black mentol haha n so on klau telupa sebut...memory low...
* inide band ada hujan,bunkface,estranged,yuna

bg aku xde hal..jnji have fun,good show n martabat ajl yg skian lama da berabad lamanya still ditrun temurunkan...mybe kau slh,mybe kau btol..aku bkn ada knowledge sgt sal muzik..tp 2 pndapat aku sbg budak mentah...

k cm sume taw mlm 2 aizat da menang...dgn lagu pergi...kau pergiii...cewahhhhhhhh haha...
nice song from Pete Teo....lgu sesuai untuk 1 Malaysia kerajaan Malaysia...
sbb aizat mng kolej aku bg cuti 1 hari keesokan harinya....cuti peristiwa...

si yuna pun ttp membuka mata rmai pihak..menjadi gurl bertudung pertama yg dlm list TOP3...mng tmpat ke2..
yuna yg sblum ni sopan n lembut,aku tgk gedik gak after diumum mng tmpat ke2...dilihat gerak tari yuna mnari dlm keadaan sopan...tp xpe...maintain cute,xterlarang,xterlebih stil leh ditonton oleh knak2..haha..
terrrrbaek ar yuna..

brother yg berkarisma dan kuat semangat..Faizal Thair...after dpt no2 last year dia still xdpt tebus kekecewaan thun ni dgn juz dpt no3...tp bg aku he is the MAN dude....walaupun skt dia ttp brusaha mnyanyi dgn bertongkat..perghhhhh guab salute lu bro.....act dia injured masa main futsal...then operate lutut tp malang ada skit jangkitan kuman dlm bdn dia...kesian ex-Mirwana ni...tp dia the best...suara,lgu mmg terrrbaekkkk...

black,wlaupun bntang realiti tv tp vokal dia xleh disangkal hebat...bdk Pantai Dalam ni mmbuktikan berbaloi dia dirotan oleh Mentor dangdutnya Mas Idayu....pitching dia stinggi Gunung Everest...n what 2 say....
diumumkan vokal terbaek..BLACK.....................blackbery??no black mentor..haha...u deserve for it man...

 aizat mng 2 kowt...suka la tu si pemilik bibir bak Angelina Jolie...sapa lg kalo bkn Liyana Jasmay...haha..ehhhhh cm waratwan hiburan pondan homoseksual lak aku...(bak kata Butterfingers)..haha..
xsia2 aizat lari dri stages ke tgh2 crowd n naik atas tanjakan yg dibina dari batu belah batu betangkup...

yg plg sempooi,terrrbaek...perfomance spanjang zaman...dari zaman ke zaman....
* pak cik nk pop yeh yeh???adaaaaaaa....JefryDin...legend...tarakuca..tarakuca....tarakicap...tara mengucap...haha...
* retro pun ada...Jay Jay n the Carefree got it...'membisikakan rindu bayangan...'
* brother,rilex rock kapak coming....Pawana..amat digilai oleh Nik Afiq Bedazled.....u know who they are...SEARCH dude..lagenda rock..
* Bertemu Pak Cik HUssein mewakili generasi Indie for the last zaman di perform...

so ape lg??Gemilng???Terbilang???Tak Hilang??Sape menang???
sume aku da cite..DONE!

BTW!!!cite kolej aku bg cuti sbb aizat mng 2 rekaan je coz kwn aku yg bodohkan kan aku reka cite 2....so aku yg bodoh ni try nk bodohkan korang blk yg cerdik pandai....

3 ulasan:

amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!! berkata...

bro lu bajet mcm lu lak yg msuk AJL kan..ahhaha..care2...kahkahkah....

apis judin berkata...

bkn mcm 2...gua rasa teruja la...excited..lu kna phm jiwa music...haha

apis judin berkata...

lu xnk jd followers gua ke??kerek ekkk