Pages

Ahad, 17 Januari 2010

soryy..

sory..
2 lah pkataan pertama yg aku nk ckp kt pngikut blog aku..hahaha(knonnya rmai pminat)
sory bkn sbb ape..sbb aku xupdate blog...xckp masa dude..klas pack la gak..n jari aku mls nk menari atas papan kekunci ni...
xde pape nk ckp...hari ni ada liga super 1 Malaysia...EPL pun da start blk after cuaca bruk kt London...
piala Afrika pun tgh hangat di Angola..tp aku xamek port sgt sbb mls la...2 sbbnyer..haha

aku tgk result dari umh je...
ni aku bru blk dari tgk bola kt kdai td...tv umh sewa aku da rosak diceroboh oleh hujan..haha
aku tgk game perlis vs kelate...of coz aku akn tgk live liga super..tp if team aku maen je la...same gak situasi if game epl,champions league or piala dunia skalipun...

game td,agak kecewa walaupun seri..last mnute kite ptut dpt gol..tp striker klantan xtaget nk skor gol...dia sbenanya nk rembat muka cameraman yg asyik amek gambar dia je....hohoho...2 je..DONE!!!

Tiada ulasan: