Pages

Isnin, 18 Januari 2010

BLiNK 182 (tambahan)




ok sory mencelah..
still lg sal blink182...untuk mngelak kekeliruan pape...
suka aku tegaskan di sini blink182 da bepecah..
ye aku mmg tekejut,kaget dan sedikit sedih dgr cite ni...
aku xtaw nape,sbb ape,kat mana,bila dieorg bpecah sbb aku blum smpat interview Tom..haha
oppss silap aku tgh serius ni,bad mood..(dgn dahi berkerut,kening bertangkup,hidung kemabng n mulut muncung)..garang x??
aku dgr desas desus mereka berpecah sbb perubahan sikap dari tom yg suka mnyendiri dan berhubung dgn Travis dan Mark hanya melalui manager dieorg....
sblum berpecah n ketika maih dlm band ni,diorg ada bwat side project..


* travis n mark tubuh plus44
* travis n tom besama box car racer

* tom ada angel and airwaves

now,after clash each other,Tom bahagia di sisi Angel and Airwaves manakala Travis disamping Mark tetap dgn Plus44..
baru2 ini Travis hampir bertemu alam kubur apabila pesawat peribadi dia terhempas..dan dia kritikal bersama seorg Dj..manakala pilot pesawat 2 telah mninggalkan kita...
DONE!!

Tiada ulasan: