Pages

Isnin, 4 Januari 2010

hari pertama;sem 4;tahun 2

4th january..hari pertama untuk sem4...kelas boleh dikatakan pack..perjalanan bermula bila aku smpai kat HENTIAN PUTRA...tempat yg aku da ckp famous everytime mau dtg kl or blk kg...
approximately 6am aku smpai...dgn aircond bus yg sejuk,bajet bus baru..kat luar lak hujan aku trun...bus yg aku naik just bus tambahan kerana bus2 yg sedia ada da full n tket da abes...so bus tambahan juz stop kat putra...aku seorang pejalan kaki yg malas so aku mls nk nek train untuk ke bangi...aku dgn slumber wawayayaya aku kol cousin aku yg juga kt putra..bus dia odw nk g kajang..dgn slumber n innocent aku nek je bus 2..jimat duit,jimat tnaga..dan pnipu..haha

aku smpai kat kajang kul7 pagi lbh kurang n aku nek teksi untuk ke rent houz yg quite messy...wlaupun jimat tnaga aku ttp pnt after 8hours atas bus yg sjuk tnpa boleh baring juz buleh mnyandar...so konklusi nyer after dicari oleh HUJAN adalah aku xpegi 1st class today..juz lepak chill kt umah...hahalgpun my fren told me 1st day juz ice breaking n ada gak lec yg keje sbagai ice breaker kt kilang2 ais...dieorg xmsuk klas...

Tiada ulasan: