Pages

Ahad, 17 Januari 2010

futsal,fight...n gebang

aku garang???tak betol...slh!!!
tp aku hot jgk time 2...sape pnh bersukan or in match pape mesti panas hati an if ada pape blaku...
terlanggar ke,tersepak ke,tertarik telinga ke,terluve bite kat neck ke....
sume ni sbb mental kita under pressure...
aku ngat lg kata2 seorg team mate futsal aku mlm 2 kpada slh seorg kwn aku yg sdikit mental down coz kna tackle...."bro,lain kali main biar dari sini keuar sini,bkn dari sini trun ke sana"...

sini = otak
sana = hati

ada betul kata dia...dia bkn mrh kat member aku 2,tp advise as team mate....aku lak nk mrh time 2 sbb nyer cmni...time 2 game tgh hot...msing2 attack....frendly je...tp team lwn cm nk menang pingat ikan emas olimpik untuk org OKU ni.....smangat n push btol2 dieorg...kteorg senior,lwn team junior,mesti ego kteorg tnggi skit...tp maintain cool...relax...tp budak ni pijak kepala...vavi.......
bola out...kteorg dpt sepakan in...so aku take that...blum smpat aku sepak,juz acah bdk 2 da tolak bolak 2...maka tnpa berlengah,aku xpkul ngan tgn,...aku pkul ngan mulut....
"woi budak,ko bodo la.."
2 lah pekataan dan darjat kebesaran aku bg kt bdk 2....bkn niat nk gado..juz bg teguran membina...haha
then dia ckp kat kau "relax la bro"
ko la spatutnya relax dude...asal nk glabah....frendly je kot,....aku xsepak lg ko da tolak bola 2..ape cerr???
men nk fun,nk bkr kalori dlm tbuh....jgn nk tnjuk hbt smpai cm2 skali...
aku taw la ko da skor sbiji..aku pun skor sbiji xde pun aku glabah...(sempat lg msuk bakul angkat sendri)..haha
n teammate dia pun mrh kat bdk 2 atas prangai bangang nyer 2..pns di beri darjah kebesaran,MAYBE dia tackle star team aku..haha...trus down n member aku trus kuar,xnk men...nk je aku trajang semua kpala yg ada kat tbuh dia....

*****************************************************************************

sory kt budak yg aku maki 2...aku bkn ape juz nk tgur prangai ko...bgaul biar pndai...org yg hebat bkn org yg paling tere gado,pling gangster,plg pndai..tp org yg hebat adalah org yg panadai berkawan,cari kwn,plih kwn dan ramai kwn..DONE!!!

Tiada ulasan: