Pages

Khamis, 21 Oktober 2010

kebangkitan yang lambat

secara serius dan jujur tanpa berselindung gua tak paham apa yang dihebahan oleh pengulas perlawanan.tapi yang gua paham apabila penyokong bergegak gempita sambil melompat itu tandanya GOAL dijaringkan.

semalam Liga Juara-Juara Eropah telah berlangsung.gua tak berapa minat nak ulas pasukan Setan Merah gua sebab gua lebih berminat nak tunjuk video pasukan ketiga gua selepas Barcelona dan MU.walaupun juara Liga Eropah dah mendahului 4-0,tapi saki-baki semangat melawan mereka tetap ada dan hampir menyamakan kedudukan.

hatrick hero,Gareth Bale.gua rasa lama dia praktis sepakan itu sebab semua gol dijaringkan di dalam posisi yang sama dan arah tujuan bola yang sama.Penjaga gol pulak sama jugak,sama bangang.tak boleh baca sepakan tersebut

Tiada ulasan: