Pages

Selasa, 26 Oktober 2010

anti FAM

selepas satu,dua,tiga dan permasalahan yang cuba ditimbulkan oleh FAM keatas pasukan Kelantan.gua yakin dan berpegang teguh dengan perasaan gua yang mana bukan penyokong Kelantan sahaja yang benci dan mengacung jari tengah ke arah FAM tetapi,seluruh peminat bola juga amat ANTI-FAM.

selepas menggantung jurulatih Kelantan selama 6 bulan lamanya bersamaan 1 semester pengajian di institusi pengajian tinggi,kali ini harga tiket pula dinaikkan kepada 30 hinggit.mahal tak hingat.gua rasa ini salah satu nak halang dari penyokong Kelantan dari memenuhi Bukit Jalil.maklumlah selama ini FAM makan duit lumayan dari kebanjiran penyokong Red Warrior walau di mana pasukan Merah Putih itu beraksi.

kenapa?dah tak nak makan duit rakyat Kelantan.gua cakap macam tu ada sebab relavannya.jika mercun,botol air mahupun kapal terbang kertas dibaling kepadang oleh penyokong Kelantan,dengan lantang macam binatang FAM kenakan tindakan.ingat insiden ini?

1. pemain Kelantan berjersi 6,Farisham terkena balingan mercun ketika terbaring di atas padang ketika perlawanan menentang Perlis di Kangar Piala Malaysia yang lepas.

2.insiden balingan batu ke arah penjaga garisan yang berlaku di Paroi pada separuh akhir pertama Piala Malaysia di Paroi.

cukuplah dua insiden tu dulu.nak sebut banyak-banyak bukan FAM ambik tindakan pun.ambik tindakan ke atas dua insiden ni dulu,barulah anada hukum Kelantan.

terkesima gua,bila blog bolasepak terkemuka Malaysia,SOKERNET juga mencerca dan membenci FAM
Kami F**K FAM

mutu bolasepak takkan kemana jika badan induk seperti FAM menggunakan otak macam pelanduk yakni haiwan semata-mata.

Tiada ulasan: