Pages

Sabtu, 30 Oktober 2010

bo lawe staro demo

menuju ke bandar metropolitan Kuala Lumpur selepas menonton cerita Ahmad Dhurah menjadi hala tuju dan tema hidup gua pada hari esok.

sebelum melangkah pergi memberi semangat kepada pasukan Kijang Emas,mahu sahaja gua memberi salah satu sumbangan.mungkin ini post yang terakhir sebelum bermulanya saingan akhir Piala Malaysia di Bukit Jalil antara Kelantan dan Negeri Sembilan.

kenapa pula kita tidak boleh berbuat benda sama?Encik Sathia sendiri sudah mengatakan ingin bebenor hatinya menghadiahkan Piala Malaysia yang edisi ke-83 kepada Sultan Mohamad V iaitu Sultan Faris Petra.ayuh Red Warrior.main bijok,mene bijok,bijok sokmo.Go more Kelate Go more!

lupakan seketika tentang harga tiket yang memaksa kita bersengkang mata buat OT kerja,menahan lapar ke kolej,mencuri duit tabung adik dan sebagainya.Fokuskan semangat dan sokongan untuk sabtu ini.hanya sabtu ini.peluang ke peringkat akhir bukan selalu datang,gunakan sebaik mungkin.

agak serius post gua pada malam ini.gua sememangnya seorang yang serius.tak minat nak bergurau.kahkah.nah amek dulu lagu dikir barat sep kito.semangat sikit boh-boh sekalian.

2 ulasan:

muyukerukatika berkata...

serius wa baca pon wa terase lu memang seorang yang serious. :)

apis judin berkata...

kahkah.gua mmg seirus